Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T16:15:47+02:00
A fi , verb personal - a exista - Cartea este pe masa
a fi - verb auxiliar - Eu eram acasa (in componenta timpului perfect compus si in perfectul de la conditional optativ si conjunctiv)
a fi-  verb copulativ - Noi suntem copii

2014-10-27T16:17:24+02:00
Valorile  gramaticile  ale verbului  
valoarea predicativa  poate fi inlocuit  verbele  a se afla , a se gasi 
a exista  ,a se intampla  sau raspunde  la intrebarea unde?
valoare comulativa 
-cand raspunde la intrebare este? cum este? 
valoare  auziliara