Răspunsuri

2014-10-27T16:20:21+02:00
La început scrie ce este pentru patria ta , după aceea poți continua argumentînd de ce îți este dragă patria ta , mai departe povestește despre cele mai frumoase locuri văzute de tine în țara ta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T16:26:48+02:00
Ce inseamna sa fii patriot 

        Prin patriot eu inteleg ca trebuie sa-mi iubesc tara, sa nu-mi fie rusine ca m--am nascut roman si sa-i apara interesele oriunde m-as afla in lume. Un bun patriot, isi da si viata pentru tara in caz de nevoie. Un bun patriot lupta pentru prosperitatea tarii sale si-si doreste ca compatriotii s-o duca cat mai bine. Un bun patriot nu-si paraseste tara la greu.