Răspunsuri

2014-10-27T16:14:22+02:00
Peste codru, peste iarba,
A cazut o bruma alba.
Frunza rosie galbuie,
Pana sus la cer se suie.
Pe fuioarele de vant,
Se aseaza la pamant,
Iar se suie, iar coboara,
Fluturand haihui, hoinara,
Libera, dar ofilita,
E de toamna pacalita.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T16:16:40+02:00

1,,Fiind băiet păduri cutreieram
Şi mă culcam ades lângă isvor,
Iar braţul drept sub cap eu mi-l puneam
S-aud cum apa sună-ncetişor:
Un freamăt lintrecea din ram în ram
Şi un miros venea adormitor.
Astfel ades eu nopţi întregi am mas,
Blând îngânat de-al valurilor glas''(Fiind baiet paduri cutreieram -Mihai eminescu)


2,,
Le-am scris cu unghia pe tencuială
Pe un părete de firidă goală,
Pe întuneric, în singurătate,
Cu puterile neajutate
Nici de taurul, nici de leul, nici de vulturul
Care au lucrat împrejurul
Lui Luca, lui Marcu şi lui Ioan.
Sunt stihuri fără an,
Stihuri de groapă,
De sete de apă
Şi de foame de scrum,
Stihurile de acum.
Când mi s-a tocit unghia îngerească
Am lăsat-o să crească
Şi nu mi-a crescut -
Sau nu o mai am cunoscut''(Floci de mucigai -Tudor Arghezi)

3.''
E lung pământul, ba e lat,
Dar ca Săgeată de bogat
Nici astăzi domn pe lume nu-i,
Şi-avea o fată, - fata lui -
Icoană-ntr-un altar s-o pui
La închinat.''(Nunta Zamfirei -George Cosbuc)


De cine sunt strofele?
Cum se numesc poeziile?
Gata am editat