Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T16:10:36+02:00
Andrei era scump la vedere. Bebelusul este asa de scump cand rade!!!
Am gasit in tabara o padure de copii.  Prin padurea de idei trebuie sa gasesti solutia cea mai buna.
2014-10-27T16:12:51+02:00
Catelusul era atat de scump . ( de dragut , de dragalas)                                      In fata mea era o padure de maini ridicate . (o multime)