SINONIME PENTRU URMĂTOARELE EPRESII: a bate cîmpii, țap ispășitor, a bea tutun, mînă largă, a ajunge la sapă de lemn, a o băga pe mînecă, poamă acră, cu sufletul la gură, cu scaun la cap

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T16:07:34+02:00
A bate campii- a vorbi degeaba, a aiuri
tap ispasitor- victima, persoana cu cel mai multe probleme
a bea tutun- a fuma prea mult
mana larga- mana sparta, a dat tot
a ajunge la sapa de lemn- a nu mai avea nimic
a baga pe maneca- a fura
poama acra- foarte rea
cu sufletul la gura- foarte emotionat
cu scaun la cap- destept
1 5 1
2014-10-27T16:09:46+02:00
A bate campii-a-
a bate campii-a hoinari,

tap ispasitor-capu rautati,a
a bea tutun-a fuma
mana larga-darnic
a ajunge la sapa de lemn-a ajunge sarac 
a o baga pe maneca-a sta cu frica
poama acra-rea
cu sufletu la gura-emotionat,a sta in asteptareca
cu scaun la cap-calculat