Propozitii cu : dulgher/tamplar,deghiza/travesti,absurd/ilogic,cifru/cod,folosit/tilizat,amanunt/detaliu,citet/lizibil,foretier/silivic,abreviere/prescutare.EZEMPLU: AM FACUT O ABREVIERE/PRESCUTARE.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T16:05:03+02:00
Tatal meu este dulgher \ tamplar
tot ce spune ea este absurd \ ilogic
mi-am pus un cifru\ cod la dulap 
sapunul este deja folosit\ utilizat 
mama mi-a dat fiecare amanunt\ detaliu

sper sa te ajute :3
2014-10-27T16:07:15+02:00
Tatal meu este tamplar .
Tu te-ai deghizat in omu negru .
Pur si simplu suna absurd !
Eu am un cod la telefon.
Tu inca nu ai folosit acest manual.
D-na diriginta iti va da un amanunt foarte important.
La limba romana am invatat ce inseamna abreviere.
Fiecare parau era insotit de cate un drum forestier.
1 5 1