DOAR PT CEI CARE STIU: CLASA A 4 A:urgent!!!!! Care este suma a trei numere naturale,stiind ca doua sunt consecutive ,al treilea este 3001 si este cu 107 mai mare decat din celelalte numere? Gaseste toate variantele. Repede va rog!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T16:05:51+02:00
Noi am facuto azi pe asta si am facuto asa:a+a+1+b=? b=3001 a=b-107. a=3001-107 a=2894 a+1=2895. 2894+2895+3001=8790 dami te rog un multumesc
3 4 3
2014-10-27T16:08:59+02:00
3001-107=2894 este unul din nr. Iar celălalt este 2893 ptr ca sunt consecutive 3001+2893+2894=8788