Gasiti sinonime pt expresiile:
-a aduce aminte;
-a se da pe brazda;
-a-si da seama;
-a face pe cineva cu ou si cu otet;
-a face zile fripte cuiva;
-a scoate din fire;
-a taia frunza la caini;

2
Astept raspunsul tuturor
A aduce aminte= a tine minte
[Fifica]Doar una? Cam putin...

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T15:55:32+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A aduce aminte = a amintii
a se da pe brazda = a se cumintii
a-si da seama = a realiza
a face pe cineva cu ou si otet = a umili
a face zile fripte cuiva = a enerva \ a teroriza
a taia frunza la caini = a lenevii
13 4 13
Cel mai bun...
Dar incomplet... Ai sarit peste n ex. ...
2014-10-27T16:00:21+02:00
A aduce aminte- a-si aminti
a se da pe brazda -a se clma
a-si da seama-
a face pe cineva cu ou si otet-a dojeni,a certa
a face zile fripte cuiva-a necaji
a scoate din fire-a enerva
a taia frunza la caini-a sta degeaba