Răspunsuri

2014-10-27T15:55:38+02:00
101:100=1r1 si tot asa
202;100=2r2  
303:100=3r3
404:100=
505:100=
606:100=
707:100=
808:100=
909:100=

si acum aduni toate nr
101+202+303+404+505+606+707+808+909=4545
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T15:55:57+02:00
D=cxi+r unce r<100 implicit c<100
c=r⇒d=cxi+c=c(i+1)=c(100+1)=101c⇒d=101c

daca c=1⇒d=101
c=2⇒d=202
c=3⇒d=303
................
c=99⇒d=9999
101+102+102+...+9999=101(1+2+3+...+99)=101*99*100:2=4999500
1 5 1