Răspunsuri

2014-10-27T15:51:17+02:00
Mireasa era imbracata in valuri fine de matase
O mireasma imbatatoare a invadat tot orasul de la teii proaspat infloriti
Mireasma imbatatoare a florilor este puterniac.
Mireasa este imbracata in valuri fine.
puternica*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T15:52:23+02:00
Valurile fine se sparg de malurile nisipoase
toamna aduce de pe dealuri miresme imbatatoare
din bucataria mamei vine o mireasma imbatatoare de cozonac