Răspunsuri

2014-10-27T15:45:26+02:00
Bios=natura Logos=viata
Celula este unitatea structurala si functionala a plantelor.
Gresit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T15:46:05+02:00
Biologia este stiinta care studiaza viata.
Celula este unitatea de baza structurala si functionala a unui organism viu.
Biologia este stiinta care se ocupa cu studiul plantelor animalelor si a omului.
Multumesc mult!