1. Indicati printr-un neologism cate un sinonim pentru fiecare dintre cuvintele: a) asemanator,arsita,boala,imprejurare,nesigur,a prescuta,a sovai; b) mister,gigantic,paradis,terestru,insucces,cascada,infectiune

2
si la 2 care le-am scris la comentariii il stiii?
multumesc din suflet
eric nu stiu ce este
scrie si tu pe google DEX SINONIME si le gasesti acoolo pe toate
ok

Răspunsuri

2014-10-27T15:33:42+02:00

asemanator- similar,  arsita-canicula , imprejurare- circumstanta , paradis- eden ,insucces-esec,      nu chiar pe toate  le stiu
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T15:59:05+02:00
Succesor=urmas ,continuator,pueric=? a sista =a intrerupe,a inceta,crima=moarte ,omor
3 5 3