Se întinde mai mult în emisfera sudică, peste 80% din suprafaţa sa find la Sud de Ecuator, deoarece spre Sud apele sale depăşesc limita paralelei de 70º S, în timp ce spre Nord abia ajung până pe paralela de 30º N, în Golful Persic.

Răspunsuri

2014-02-28T10:56:53+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-28T11:55:52+02:00
Cea mai mare majoritate a oceanului Indian se afla in Emisfera sudica, dar exista si o parte care se afla si dincolo de Ecuator, in emisfera Nordica,
1 5 1