Răspunsuri

2014-10-27T15:26:09+02:00
Nu nu are sufix.e format prin compunere cu cratima.

Corect!
imi mai poti raspunde la 1 intrebare ... : cum adica sufix augmentativ?
nu prea ma pricep
sufix augmentativ=sufixul care denumeste un obiect mai mare decat cuvantul de baza.
un ex trg
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T15:29:59+02:00
Nu este format prin derivare!! Cu sufix augmentativ ,ci este format prin compunere, prin alăturare cu cratima din cuv. Ziua +miaza+mare
Pune-l ca cel mai bun te rog!!!
este foarte corect raspunsul tau