Salut doresc putin ajutor Mersi mult....
Imi cere asa
Numeste autorii pe care ii cunosti din lista de la exercitiul precedent(ce inseamna precedent chiar nu stiu )
a)Din auzite:

b)Din lecturile proprii:
Mersi mult
:*

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T15:22:38+02:00
Precedent înseamnă dinainte, în cazul tă cerința este să numești autorii pe care îi cunoști din lista de la exercițiul dinaintea ,din fața acestuia la care lucrezi acum 
ahaaa mersi mult
cu plăcere
mulțumesc pt. coroană
nu ai pt ce este cel mai bun raspuns tu ai facebook?
ste ??
2014-10-27T15:23:31+02:00