Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T15:20:53+02:00
A pune la inima, a fi cu inima in piuneze
a trimite carte (telegrama)
a manca limba pe cineva
a baga de seama, a baga in sperieti
puncte?:))
multumesc! Succes la scoala!
ti-au ajuns punctele?
iti multumesc ptr ajutor
daaaaa:))) calde imbratisari!
2014-10-27T15:22:34+02:00
Nu m-a lasat inima…,cu o carte schimbi o viata,mi-e dor de mancare „ca la mama acasa”, si nu stiu cu "a baga" cred ca e ceva de genu' nu baga prostiile in seama.