Răspunsuri

2014-10-27T15:03:31+02:00
Afara ploua.Apa de pe streasina curgea.Copii alearga nestingheriti prin ploaie.Am aflat ca ploaia se va opri in curand.Vom povesti ca si noi ne-am jucat prin ploaie cand am fost mici.Veti sti ca a plouat daca natura a reinviat ,fiind mai verde ca niciodata.
30 3 30
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T15:05:15+02:00
      Ploua torential iar apa curgea siroaie. Il vad pe Andrei, alerga sa se adaposteasca de ploaia rece. Il strigam sa vina cu mine sub umbrela, dar el nu ma auzea. Apoi, am aflat ca avea castile in urechi si nu ma putea auzi datorita muzicii. Am intrat intr-o cafenea si ne vom povesti ceva ce voi nu veti sti.   :)
38 4 38