Suma a trei nr naturale este 9003 .afla nr stins ca suma primelor doua este 6649 iar a ultimelor doua 4557 Am nevoie urgentttttt urgennnttttttt. Dau 44 de puncte

2
Stiind nu stins scuzatima
Știe careva?

Răspunsuri

2014-10-27T15:07:34+02:00
A+b+c= 9003
a+b=6649
b+c=4557
a=9003-4557
a=4446
c=9003-6649
c=2354
b=9003-4446-2354
b=2203
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T15:14:57+02:00
A+b+c=9003
a+b=6649
b+c=4557
(inlocuim pe a+b) cat este c ?
6649+c=9003
c=9003-6649
c=2354
cat este a ?
4557+a=9003
a=9003-4557

a=4446
inlocuim in prima relatie
4446+b+2354=9003
6800+b=9003
b=9003-6800
b=2203
vericare 4446+2203+2354=9003
faci calculul din paranteza si pe urma calculele in ordinea in care sunt scrise
Trebuie sa fac probleme imi rezolva te rog exercitiile si iti dau 44 de puncte
A= intr-o scoala erau 6538 de elevi,vin 1537 si pleaca 2080.Cati copii sunt acum in clasa?
B=La o benzinarie s-au primit in prima zi 15027litri benzina si 2445l a doua zi.Din aceasta s-au vandut la o firma 2445l apoi inca239l.Cati litri de benzina mai sunt acum in stoc la benzinarie?
rectific cati copii sunt acum in scoala?