Răspunsuri

2014-02-28T10:07:42+02:00
V=l la puterea a 3 adica 12 la puterea a 3 este egal cu 1728 cm cubi
nope, acolo ai diagonala, nu latura
din formula diagonalei scoti latura, si apoi o aplici ca sa afli volumul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-28T10:10:19+02:00
Diag cub=latura radical din 3
l rad 3=12
l=12/ rad 3
l=4 rad 3

arie=6 l la a doua
arie=6*(4 rad 3)^2
arie=6*48
arie=288

volum=l^3
volum=(4 rad3)^3
volum=4^3*3 rad3
volum=64* 3 rad 3
volum=192 rad 3
1 5 1