Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T14:57:56+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
     Iepurasul vine de la scoala. Tupa-tup fluiera nepasator. El trece prin padure. N-apuca sa intre bine ca se si-ntalni cu lupul. 
     - Ce faci iepurasule?
     - Bine, uite vin de la scoala si tocmai ma duceam spre casa.
     - Aaa, ce bine! Casa mea este tot in directia aceea. Te-as putea insoti, sa nu te plictisesiti?
      - Nu stiu, ce sa zic, mama mi-a spus sa nu vorbesc cu strainii.
      - Hai, ca asta-i buna ! Dar ce am eu fata de animal rau ?
      - Nu, daaar...
      - Niciun dar, ca sa vezi ca nu sunt rau ne putem opri pana la mine acasa. Tocmai am facut un tort delicios de te lingi pe labute 10 minute.
       Pana la urma, iepurasul neascultator s-a hotarat sa mearga la lup acasa. Norocul lui a fost ca vanatorul il astepta in pragul usii sale pentru o problema mai veche. Vanatorul l-a luat pe iepuras si la insotit pana la el acasa.
18 4 18
2014-10-27T14:58:37+02:00

iepurasul a vazut niste flori frumoase si si-a amintit ca azi e ziua mamei lui.   A inceput a culege  niste fori .  nici nu si-a dat seama cum a  trecut timpul.  Dupa citeva ore  a terminat buchetul .  Buchetul era foarte frumos  , parfumat.  Iepurasul a auzit un strigat. Era o bufnita care ia spus sa se grabeasca acasa.  Iepurasul pleca in  fuga mare acasa. Mama cind l-a vazut a inceput sa-l certe, dar cind  el i-a intins buchetul  mama a zimbit si a uitat de ocara.  Iepurasul i-a promis sa nu mai vina nici odata tirziu acasa