Problema 1.Intr un saculet sunt bile rosii,verzi si albastre.Bilele rosii sunt in nr de 165,cele verzi sunt cu 135 mai multe, iar bilele albastre sunt cat cele rosii si verzi,la un loc.Cate bile sunt din fiecare culoare.va rog frumos sa ma ajute si pe mine cineva

2

Răspunsuri

2014-10-27T14:43:14+02:00
1. Cate bile verzi sunt?
165+135=300
2.Cate bile albastre sunt ? 
165+300=465

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T14:43:53+02:00
Bilele verzi sunt : 165+135 = 300 ,bilele albastre sunt : 300+165 =465 , in total 165+300+465=930 165 +300= 465 465+465=930
1 5 1