Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T14:01:26+02:00
Cu ajutorul hartii putem afla anumite date despre o anumita regiune. Cu ajutorul globului puteam afla dimensiunile, forma, si informatii despre fiecare regiune a Pamantului
1 5 1
2014-10-27T14:04:18+02:00
Pai cu hartile si cu globul ne putem ghida,intelegem mai bine formele de relief,tarile,orasele etc.
adica te poti ghida dupa ea pe cand daca vrei sa arati un oras nu il poti vedea din zona din care esti,dar pe harta poti :)