Răspunsuri

2014-10-27T13:47:47+02:00
A fi om e lucru mare /A lua parte la un furt se numește complicitate./ A scrie corect limba română este o necesitate.

Toate sunt forme verbale la infinitivul scurt.
multumesc sunt clasa a 4-a nu stiu de infinitiv scurt
cu plăcere,nicio problemă ,le vei învăța din clasa a V-a
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T13:50:44+02:00
Eu sunt acasa.
Alina este la verisoara ei.
Ion este la scoala.
El ia 2 doze de suc.
Mihai ia prajitura dupa farfurie.
Ionela ia o inghetata.
Eu imi scriu tema.
Marin isi scrie pe caiet sedinta cu parintii.
Tu iti scrii pe mana.


1 5 1