Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T13:50:40+02:00
(487.569-a)-(876.569-733.335)=212.212
(487.569-a)-143.234=212.212
487.569-a=212.212+143.234
487.569-a=355.446
a=487.569-355.446
a=132.123

faci proba inlocuindu-l pe a in ex. de sus .
Mersi frumos >
Mersi !!!
poti sa dai clic pe multumesc
cu placere
2014-10-27T15:36:17+02:00


(487.569-a)-(876.569-733.335)=212.212  

(487.569-a)-143.234=212.212

(487.569-a)-212.212+143.234

a=(487.569-a)355.446

a=487.569-355.446

a=132.013