Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T13:26:09+02:00
Porumb:Stuofos,inalt,copt.
Frunze:Argintii,ruginii,uscate.
Munti:Inalti,stancosi.inzapeziti.
Zapada:Stralucitoare,pufoasa,moale.
Aer:Proaspat,incarcat,pur 
 sper ca te-am ajutat.

Multumesc mult
Npk :)
Buna poti sa mai ma ajuti la romana ca am ramas fara puncte
2014-10-27T13:26:48+02:00
Porumb auriu
frunze jucause
munti periculosi
zapada pufoasa
aer mindru
2 4 2