Răspunsuri

2014-10-27T13:11:46+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b+c+d=9875
a=1999,b=2001 deci 4000+c+d=9875
c=b-963 deci c=2001-963,c=1038
deci 4000+1038+d=9875
5038+d=9999
d=9875-5089
d=4837

Sper ca macar ai incercat inainte sa o pui aici.
Procedeul ar fi acelasi.
...
wat
Deci ar veni 5098+d=9875
nu stiu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T13:14:56+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cel mai mare nr impar de 4 cifre distincte 9875
a+b+c+d=9875
a+b=1999+2001=4000
c=2001-963=1038
(a+b+c)+d=9875
(4000+1038)+d=9875
5038+d=9875
d=9875-5038=4837
2 5 2