Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T12:43:04+02:00
Mama a plecat la teatru.(prez)                                                                              Eu maninc inghetata de vanilie.                                                                          Voi pleca la Paris.                                                                                               Noi vom mincat ceva dulce.                                                                               Am fost in Ungaria.                                                                                             Am scris o compunere uimitoare.   
7 4 7
2014-10-27T12:43:46+02:00
Ieri am vizitat-o pe bunica mea si a fost foarte incintata. Asta vara,am fost in Bulgaria si am cistigat un concurs de talente. Eu scriu o scrisoare tatalui meu. Sora mea vorbeste mult la telefon cu prietenele sale. Miine am de gind sa citesc o carte. Peste o saptamija merg in vacanta in Grecia.
6 4 6