Un text cu cuvintele:floricica,florar,florista,floral,florarie,florareasa,florilegiu,floricea,floricultor,a inflora,a inflori, inflorire, florisoara,inflorat,inflorare,infloritura,inflorit,infloritor.
VA ROG E URGENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

2014-10-27T11:54:58+02:00
Intr-o primavara frumoasa in anul...(ce an vrei)am fost sa ii cumpar mamei un buchet de flori.Cand am ajuns la florarieflorareasa m-a ajutat sa aleg un buchet frumos de trandafiri.Cand am ajuns acasa,in gradina din fata blocului meu era un floricultor,care planta o floricica draguta.NU toti trandafirii erau infloariti asa ca i-am pus intr-o vaza cu apa...etc poate te ajuta cu ceva,o sa iti vina tie o idee,ai sa vezi..sper ca tea ajutat cu ceva ce am scris in textul de mai sus!bafta!

3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T12:00:29+02:00
         Un florar si o florista faceau un aranjament floral in a lor florarie. Florarul era floricultor din tata in fiu. Floristei ii placea meseria de florareasa si n-ar schimba-o pentru nimic in lume. Florarul isi alinta sotia ,,floricica mea'', iar la reverul hainei purta mereu o floricea. Tatal florarului este floricultor si de la el a mostenit aceasta pasiune pentru flori. Meseria de floricultor este la fel de migaloasa ca si cea de florilegiu. Florista iubeste atat de mult florile incat toate bluzele si le-a inflorat cu broderii dragute. In sera florile pot inflori in orice anotimp, iar inflorirea lor este un lucru magic pentru florista.
1 5 1