Răspunsuri

2014-10-27T11:29:48+02:00
(-)+(-)=(-)  
(+)+(+)=(+)
(-)-(-)=+
(-)-(+)=(-)
cand un numar este cu - si unu cu plus din cel mare se scade cel mic si se da semnul celui mare . (-)-(-) nu dau + si nici (-)-(+) nu dau -.depinde de numere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T11:36:12+02:00
- \frac{1}{2} + (- \frac{3}{2})=-( \frac{1}{2}+ \frac{3}{2})=- \frac{4}{2}=-2
(+a)+(-b)=-(b-a)
(-a)-(-b)=-a+b
(+a)+(+b)=+(a+b)
2 5 2