Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T10:37:13+02:00
Dincolo-dincoace
intotdeauna-niciodata
departe-aproape
sus-jos
inauntru-afara
aproape-departe
incet-repede
devreme-tarziu
Mulţumesc frumos Adinakira !
:))
uitate si la raspunsul meu :*:)
M-am uitat , relax
2014-10-27T10:38:25+02:00
stanga-dreapta
sus-jos 
mare-mic
frumos-urat
destept prost(nu e neaparat sa o scri pe aceasta :)
Mulţumesc şi ţie Răzvan :)
Cp :)
Am marcat , răspunsul cel mai bun Adinei , deoarece a răspuns mai rapid , oricum mulţumesc anticipat.
Speri să nu te superi :))