Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T10:40:05+02:00
POT FI pierdere de timp doar cu condiția să nu înveți nimic din ele , să nu cunoști istoria ,geografia ,cultura locurilor vizitate. Pot fi pierdere de timp dacă nu ai avut interesul să faci niște constatări obiective legate de diferența dintre țări,dar și de asemănările dintre ele.
2014-10-27T10:48:36+02:00
          Daca te duci doar pentru cumparaturi si terase, da atunci consider ca este o mare pierdere de timp, deoarece nu ai invatat nimic din acea calatorie.
          Acum, depinde si de gradul de cultura a persoanei respective, pentru ca anumite persoane, inculte, de altfel considera o pierdere de timp sa te duci prin muzee si sa vizitezi diverse locuri.
     
2 4 2