Răspunsuri

2014-10-27T10:25:18+02:00
Raufacator, răutăcios, rău-platnicii , răuvoitor ;binefăcătoare , binețe , bineînțeles, binecuvântare
Rău - Răutacios , răuvoitor , răufăcător
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T10:25:42+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.binecuvântare , binefacere, binedispune , bineînțeles ,binefăcător ,bine-crescut ( politicos) , bine crescut ( aluat crescut bine ).
2.răufăcător , rău - platnic ,răuvoitor ,rău - crescut ( obraznic,nepoliticos,antonimul lui bine-crescut).