Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T10:20:49+02:00
2014-10-27T10:26:33+02:00
Este eul liric .
ieul liric este eul in care predomina exprimarea directa( prin vocea eului liric)a unor stari sufletesti si sentimente !
Autorul este naratorul,e adevărat. Dar Amintirile lui Creangă se încadrează,ca gen literar,în genul EPIC. Expresia EUL LIRIC aparține genului liric ( poezii).Potrivită este expresia - narator subiectiv-,deci Creangă este un narator subiectiv.