Alcatuiti enuntuti in care adj . galben sa aiba valoare stilistica dupa cum urmeaza : 1 ) sa fie epitet 2) sa fie elementul unei repetitii 3) sa intre intr-o enumeratie 4) sa fie termen al unei comparatii

2

Răspunsuri

2014-10-27T09:13:53+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T09:25:35+02:00
1.Ai plete galbene. / 2. Paltonul ei este  galben,galben . / 3.Drapelul țării mele are următoarele culori , roșu , galben , albastru. / 4. Ești galben ca lămâia la față.