Răspunsuri

2014-10-27T09:15:38+02:00
Ursul pacalit de vulpe 
hanul ancutei 
povestea codrului
pacala si tandala
ratusca cea urata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T09:21:05+02:00
1- Hanul Ancuței de M . Sadoveanu
2- Palatul de cleștar de Barbu Șt. Delavrancea 
3- Zâna Zorilor de Ioan Slavici
4- La Medeleni de Ionel Teodoreanu 
5- Cuore , inimă de copil de Edmondo de Amicis 
Este bună lista oferită ? :)
daca nu ziceam eu hanul ancutei nici tu nu ziceai
Da,foarte buna!Ms
Miki 123 - în momentul acesta eu fac rezumatul volumului Hanu Ancuței . Nu te fofila cu răspunsul tău .