Răspunsuri

2014-10-27T08:59:46+02:00
Acrostihta,acrostishoi.reacrtih,neaacrostih


nu e corect
acrostih inseamna altceva
nu cont tre familia lexicala
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T09:07:28+02:00
Facem o echipa
Aceiasi, mereu
Mici devin problemele
Inima de-asculti
Ling-a ta familie
Izbanda vei avea
Este puterea ta.
nu e corect
de ce, draga?
ACROSTÍH ~uri n. Poezie în care literele inițiale ale versurilor, citite vertical, formează un cuvânt sau o propoziție.
da dar noua nea dat ca cu fiecare litera din acest cuvint sa facem un alt cuvint care se refera la familie
ma poti ajuta ?