Răspunsuri

2014-10-27T07:31:32+02:00
Imbietor costisitor bivevoitor marisor conteste cerului capului piciorului maroi panalonoi bluzoi binatate curatate contabilitate mititel maruntel
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T07:33:04+02:00
Visator,prafuitor,straduitor
atribut,Pohoarna.Novosutchi
poveste,
animanui,
poet,
ivesc,privesc,citesc
galbui,raspuns,ananas
satoi,hainoi,barbatoi
citate,garantate,
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters