Răspunsuri

2014-10-26T23:51:07+02:00
Cuvântul citibil nu există în DEX.
Romanul poate fi citabil/citit .
7 3 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T23:52:23+02:00
     Cuvantul ,,citibil'' nu este corect din punct de vedere gramatical.

     Corect: Romanul poate fi citit.
12 4 12
Corect e: Romanul poate fi citabil.
In acest context nu prea este corect ,,citabil'' , asta inseamna ca poti da citate din el, nu ca poate fi citit