Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-27T23:09:57+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pai ai putea sa incepi prin a descrie o zi ploioasa si mohorata ( o descriere mai ampla a sentimentelor tale profunde si triste) , apoi poti spune ca un copil sau un baiat a venit langa tine si ti-a intins deasupra capului o umbrela ce avea pictat cerul albastru cu nori pufosi si albi ca inocenta unui prunc , iar el spunandu-ti 'pastreaz-o! este...hmm...un cadou ce daruieste doar un zambet pentru cateva clipe, dar care se va imprima in inima ta!' . apoi baiatul disparu in ceata densa , iar pasii lui sau impletit cu picaturile de ploaie ce bareau ca se sparg in mii de pulbere de cioburi.... si mai vezi tu de aici. sper ca te-am ajutat :*
2014-02-27T23:10:22+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In aceasta lume cruda  in care doar etichetele si aspectul conteaza se neglijeaza foarte mult sufletul si multi sunt cei care vaneaza frumusetea ce este trecatoare si falsa
parerea mea este ca  frumusetea este un cadou marunt pentru ca odata cu inaitarea in varsta aceasta se pierde si singurul lucru cu care ramanem va fi sufletul si prietenii buni pe care ni i-am facut pentru ca am cautat la ei sa fie alaturi de de noi si prietenii carora le-am fost alaturi prieteni pe care ni i-am facut pentru ca sentimentele pe care le-am avut fata de ei sunt sincere si curate 
succes sper ca e buna