Răspunsuri

2014-10-26T22:51:30+02:00
Alegi orice poezie vrei tu ! Una care iti place ! Si ca argumente poti sa zici: a) are un mesaj bine structurat b) elementele de versificatie se imbina perfect in poezie etc...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T02:48:22+02:00
           Poezia Emotie de toamna” de Nichita Stanescu mi-a atras cel mai mult atentia.
           In primul rand, m-a cucerit tilul si tema poeziei - dragostea. 
           In al doilea rand, am ales poezia pentru mesajul transmis de catre poet, si anume starea sa de melancolie si tristete. 
Citind poezia mi-am dat seama ca este vorba de o dragoste apusa si de inceputul unei stari de tristete. Mi-a placut foarte mult felul subtil al poetului de a-si marturisi durerea sufleteasca.
          
1 5 1