Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un discurs in care sa prezentati unui public imaginat de voi o situatie reala sau imaginara ( prezentarea unuieveniment cultural , prezentarea unui eveniment istoric sau prezentarea unui eveniment de interes public , una din cele trei variante ) Multumesc frumos !

2

Răspunsuri

  • ave
  • Ambiţios
2014-10-26T22:13:17+02:00
Buna ziua, dragi telespectatori. astasi vom vorbi despre targul de carte din incinta romexpo , care va avea loc de la 27.10 la 30.10, intre orele 18:00-21:00.
   de aici va puteti achizitiona carti la preturi reduse. va asteptam cu drag!
(acest text este inventat)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T22:35:58+02:00
Drag public,

      Va multumesc ca ati venit intr-un numar atat de mare la redeschiderea noii aripi a muzeului nostru. Dupa atatia ani, in sfarsit am reusit sa terminam renovarile. Ne-am bucura din tot sufletul sa va placa exponatele pe care le-am ales pentru expozitia temporara. Aceasta poate fi vizionata timp de 6 luni de zile, dupa care vom organiza alta. Va doresc o zi buna si vizionare placuta.
1 5 1