Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-07T17:52:05+02:00
Trebuie sa demonstrezi ca toate laturile si toate unghiurile sunt egale
2 3 2
2014-01-07T17:52:13+02:00
Toate laturile sunt egale si toate unghiurile au 60 de grade. deci suma unghiurilor va da 180 de grade

nu poti dem. chestia asta pna nu stii daca ii tr. echil.
pana*
Nu, prima data aflii laturile si unghiurile, si apoi de aici se deduce ca e echilateral. In final amandoi avem dreptate, dar am avut doua forme diferite de exprimare. Persoana care a intrebat sper ca a inteles in cele din urma ideea de baza:D
eu am intrebat si mi-am amintit, dar in a 9-a nu mi-se mai da laturile si ungiurile. Dar am inteles si iti multumesc :*