Care este mijlocul intern de imbogatire a vocabularului prin care s-au format cuvintele:

numai ; nemarginire ; desface ; bland


Va rog raspundeti-mi.
Profesoara mea nu mi-a dat nicio definitie a mijlocului intern de imbogatire a vocabularului nici macar nu stiu care sunt alea si pot sa jur ca m-am uitat de 3 ori in tot caietul (este si o preofesoara noua)

2

Răspunsuri

2014-10-26T21:58:00+02:00
Cuvintele s-au format prin derivare
numai -cuvint de baza mai +prefix nu
nemarginire- cuv de baza marginire+prefix ne
desface-cuv de baza face +pefix des
bland s-a format prin conversiune , adjectiv

Cel mai inteligent răspuns!
  • ave
  • Ambiţios
2014-10-26T22:19:40+02:00
Aceste cuvinte s-au format prin: derivare, compunere sau conversiune. poti fii sigura de acest raspuns pentru ca ni s-a predat recent. sper sa-ti fie de folos.
1 5 1