Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-27T22:51:06+02:00
Sa luam divizibilitatea cu 3.
Suma cifrelor trebuie sa se imparta la 3.
114 si 411 au divizor comun 3.
144 si 441 au divizori comuni 3 si 9. 
Asa ca, x este si 1 si 4, dar daca mai incerci sigur mai sunt si altii.
1 nu este :* Dar mersi orcum
Eliza, nu ai inteles tu enuntul. Divizorul nu trebuie sa fie 1, dar cifra poate fi.
Da sta am inteles de mult Mersiii :* Mai poti sa ma ajuti la una am eu un raspuns dar vreau sa vad daca e corect si iti dau vot si multumesc si cel mai bun raspuns
Nu am nevoie de toate astea...
2014-02-27T23:06:05+02:00
114 si 411  144 si441  174 si 471 au divizor comun pe 3
3 3 3