Funcția sintactică si val. M
morfologică a cuvintelor primilor ,lor, puncte, si toate din: O data cu descoperirea primilor dinozauri la începutul secolului 19 , scheletele lor fosilizate au devenit puncte majore de atracție in toate muzeele din lume

Cel mai important este primilor deoarece pe restul le.am făcut doar ma verific!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T21:53:39+02:00
Primilor - numeral cu functia sintactica de atribut adjectival
lor -pronume personal cu functia sintacticade atribut pronominal
puncte - substantiv cu functia sintactica de nume predicativ ( a deveni este verb copulativ)
toate-adjectiv nehotarat cu functia sintactica de atribut adjectival
11 4 11
2014-10-26T21:54:15+02:00
Primilor - numeral ordinal ( val. morfologică),fc-ția sintactică atribut adjectival
lor - pronume personal
puncte -substantiv,fc-ția sint. de compl. direct
1 5 1