Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T21:23:27+02:00
Dictionarul Ortografic, Ortoepic si Morfologic--DOOM
unitatea natiunilor pentru educatie,
 Știință și Cultură--UNESCO
Fondul Internațional pentru Urgențe ale Copiilor al Națiunilor Unite -UNICEF
Obiect zburător neidentificat--OZN
Ministerul Afacerilor Interne--MA
Banca Comercială Română---BCR
3 4 3
2014-10-26T21:24:05+02:00
DEO OPTIMO MAXIMO (D.O.M.) (lat.zeului celui mai bun și celui mai mare – Formulă de dedicație lui Iupiter de pe inscripțiile votive romane. 
ORGANIZAȚIA NAȚIUNILOR UNITE PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNT, ȘTIINȚĂ ȘI CULTURĂ 
FONDUL NAȚIUNILOR UNITE PENTRU COPII
obiect zburator neidentificat OZN
MAI??????
BCR s. Banca Comercială Română


1 3 1