Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T21:22:29+02:00
1.Lupul părul schimbă, dar năravul, ba.
2.Fugi după doi iepuri, niciunul nu prinzi!
3.Buturuga mică pleacă de sub car.
4.Pisica blanda zgarie rau!
5.Altuia-i sapi groapa, tu ajungi în ea!
2 5 2
2014-10-26T21:27:31+02:00
Lupul isi schimba parul, dar naravul ba . Pisica blanda zgarie rau. Cine-i sapa groapa altuia cade singur in ea . 
1 5 1