Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Flk
  • Ambiţios
2014-10-26T21:01:21+02:00
Un unghi se masoara prin grade, minute, secunde cu raportorul.Punand raportorul cu liniuta pe care scrie 0 pe o latura a unghiului vezi cate grade are unghiul uitandu-te la numarul de la liniuta de pe cealalta latura a unghiului
3 2 3
2014-10-26T21:04:55+02:00
Un unghi se masoara in grade, minute si secunde.
Se pune raportorul cu acea linie pe care scrie 0 pe o latura a unghiului. Afli cate grade are uitandu-te la numarul de pe linia de la cealalta latura a unghiului.
2 5 2