Repede urgent.Un ceasornic indica ora exacta 12:00.Cand a doua zi la radio se anunta ora exacta 18:00,ceasornicul indica ora 18:30 .Ce ora va indica ceasornicul cand la radio se va anunta ora exacta 22:00?

2

Răspunsuri

2014-10-26T21:00:05+02:00
Ceasornicul va indica ora 22:30 !
mdaa...am vzt...
bn pa oricum mersi
imi cer scz daca nu te-am ajutat...macar am incercat
cp paa
da pa msi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T21:02:23+02:00
22:34 , deoarece in 30 de ore (timpul scurs intre ora 12 - ziua 1(momentul x) si ora 18-ziua 2) s-a adaugat cate un minut in fiecare ora , ceea ce inseamna ca la ora 22 (la 34 de ore dupa momentul x) ceasornicul va arata 22:34