Răspunsuri

2014-10-26T20:58:37+02:00
CxH2x+2 + O2-> xCO2 + H2O
ai (14x+2)*2,24=1,45*x*22,4 
rezolvi ecuatia si iti da x pe care il inlocuiesti in formula CxH2x+2
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T20:58:49+02:00
CnH2n+2 asa notezi alcanul
2,24l CO2⇒n=2,24;22,4=0,1 moli CO2⇒m=0,1*44=4,4 g
1,45g                             4,4g
CnH(2n+2)+(3n+1/2)O2⇒nCO2+(n+1)H2O
12n+2n+2                          44n
44n*1,45=4,4(14n+2)
63,8n=61,6n+8,8
63,8n-61,6n=8,8
2,2n=8,8
n=8,8/2,2
n=4
C4H10
cu ce formula l-ai aflat pe n si cum ai ajuns la 4,4 g ?